tirsdag 18. oktober 2011

Birthday-girl :)

God tirsdagskveld kjære alle sammen :)

Jammen er det stas å vere bursdagsbarn, eg syns det er like hærlig kvart år, eg blir som ei lita jente hehe :)

Eg har hatt ein fin dag med masse kos og glede!
Eg fekk kake, sang og klemmer av dei skjønne elevane mine, det gleder eit ferskt lærarhjerte

Nydelig god kake :)
...Og alderen er heller ikkje
noko å sei på hihi ;)


Etter kontordag på jobb var eg og min lille skatt på kafè og spiste middag, det var så koselig!:)

Gaver har eg også fått, blant anna eit nydelig sølvhjerte som min kjære fine gutt har plukka ut og kjøpt til meg:) Han fekk med seg penger inn i butikken, og ekspeditøren hjalp til :) Han var såå stolt over å handla åleine, skjønningen :) 



På søndag skal eg ha eit lite kakekalas med gode venner, det gleder eg meg til!

Eg vil også atter ein gang sei tusen hjertelig takk for alle koselige bursdagshelsingar og klemmer eg har fått på jobb, fjesboka, sms og kjekke telefonsamtaler, det betyr masse for meg og varmer i hjertet mitt :)♥ 



Ha ein fortsatt hærlig oktoberkveld, stor varm klem til alle
fra ei veldig glad frk Åsnes ♥   

4 kommentarer:

  1. gratulerer så mye med dagen ,Anita! <3
    koselig å høre at dagen har vært fin på alle måter....og så flott gave du fikk av lille!
    fortsett fin bursdag!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Ha en flott kveld av det som er igjen av dagen DIN <3 Flott smak han lille prinsen din har <3

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Så fin gave du fikk av sønnen din Anita! ♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med overstått ;) nydelig smykke du har fått av en herlig gutt! ;)

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥