lørdag 5. mai 2012

Ein lilla voksduk, mange muligheiter :)

Hei alle sammen :)

For eit par dagar sidan var eg på Kid ein tur, og der fant eg blant anna ein fin lilla voksduk med kvite prikker :)
..Og ekstra kjekt var det at den var på tilbud ;)
Her er det eg har brukt den til:


Sumarleg duk på kjøkkenet :)


Eine skapet på kjøkkenet
har fått seg ein makeover, her var det innfelt 
eit seglskip i messing, ugg! ;)



 ♥

Min kjære lille sønn
fant ein hjertestein til meg
på ei strand i Hardanger :)

Bordet på terrassen
har også fått litt av den,
som eg stifta fast :)


Eg syns eg fekk mykje ut av den eine duken ;)

Ønsker dere alle ei fortsatt strålande helg



7 kommentarer:

  1. Skal si du fikk utnytta den fine duken.
    Likte godt steinhjertet.
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Lilla er en god farge,og ble skikkelig fint hos deg.
    Snille guten din som fant hjerte til mamma`n sin

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, skjønn duk med prikker .
    Og for en vakker sten , kommer nok til og følge deg den <3
    klem

    SvarSlett
  4. Hei !
    Jeg likte veldig godt det du gjorde meg kjøkkenskapet. Skjønne "ponponger" rundt :)
    Du har en flott blogg som jeg liker å følge :)

    SvarSlett
  5. Du fikk absolutt mye ut av denne voksduken! Mange smarte tips!

    SvarSlett
  6. Artig at du har brukt voksduken til så mykje :)
    Skapdøra di vart kjempefin.

    Her er det pakking på agendaen ;)

    Ha ei strålande veke!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så smart det du hadde gjort med skapdøra. Takk for tipset :)

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥