søndag 17. november 2013

Vinnarane av Give Away frå Tante Bolette!

God søndagskveld kjære alle sammen!
No har eg trekt ut dei fem heldige vinnarane 
som får ein bunke med nydelige kort 
og gåvelappar frå Tante Bolette :)

Trekninga gjekk føre seg slik:
Eg skreiv opp alle lodda og namn på dei som var med, 
klipte ut lodda og la dei i ei skål. 
Så lukka eg auga og trakk ut fem lodd. 
Og voila!



Lykketala :)


Dei fem heldige er:

                             *Jannicke 
                             *Anne
                             *Karin
                             *Linn Therese
                             *Mona Beate


GRATULERER så masse damer! 
Dere vil få pakke i posten om ikkje lenge :)




Dere som dessverre ikkje vant-
fortvil ikkje! Det er fullt mulig 
å bestille dei flotte korta og gåvelappane 
via fb-sidene til Tante Bolette og Allmuen , 
Henriette hjelper dere gjerne :)

Ha ein strålande fin kveld,



2 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne :)
    Flotte kort med en flott historie ♥

    Klem

    SvarSlett
  2. Har jeg virkelig vunnet ??
    Nå ble jeg kjempeglad !!!!!!!!!!
    TUSEN TAKK ♥
    Har sendt adr på mail til deg .
    Gleder meg til de flotte korta... enda en gang tusen takk.
    Klem fra Anne

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥