lørdag 20. august 2011

Duft av roser

God laurdags føremiddag alle sammen :)

Helga er her og frk Åsnes er ferdig med første uka (ild-dåpen) som lærer og A4-menneske :)Det har gått bra, men eg er også sliten på ein god måte:) Eg kjenner i hjertet mitt at det er dette som er kallet mitt, og det er ein god følelse:)

Eg var veldig spent på onsdag når elevene mine skulle komme og eg fekk hilse på dei for første gang:)
Alle på Grunnkompetanse og Vg1 var samla i gymsalen, og 'for å vere heilt sikker' så blei eg ropt opp først til å gå fram til scena og stå der å vente på elevene mine og ta dei i handa og ønske dei velkommen :) Snakker om å hoppe ut i det ;)Men det gjekk fint!
Eg har fått ein flott klasse som eg gleder meg til å følgje framover, eg er sikker på at vi skal få det kjempekjekt!♥

Så over til noko anna :)

Forige søndag så prøvde eg meg som såpelager :)
Eg har kjøpt meg eit sett på Panduro, og det gjekk over all forventning ;)

Først så smelta eg såpemassa,hadde oppi roseduft og helte i silikonformer. Eg brukte hjerteformer som eg hadde sjølv :)
Etter såpene var størkna tok eg dei ut av formene og snudde dei. Så smelta eg ein liten såpebit som eg hadde lagt til side, og tok litt på kvar såpe og festa roseknoppane :)


Her er litt bilder:

Her er såpene ferdig :)

Er dei ikkje søte?



Her er alle såpene, blei 8 stk :)
Eg syns dei er ein fin dekorasjon på dette etasjefatet og dei dufter fantastisk! Ellers så er dei flotte å ha på badet, eller gi bort som gåver :)

Ønsker dere alle ei vedunderlig helg,
store klemmer frå frk Åsnes:)♥

10 kommentarer:

  1. Heisann! Så flotte såper, genial vertinnegåve det :) Alltid spesielt kjekt å få noko som nokon har brukt tid på og laga sjølv.

    Du, eg lurer på kva du har gjort for å få fram det feltet med reaksjoner nedanfor innlegget ditt?

    God helg :) Klem ELi

    SvarSlett
  2. Gratulerer med unnagjort ild dåp som fersk lærer ♥ Såpene dine var jo kjempe søte ♥

    SvarSlett
  3. så flotte og koselig såper du har laget, Anita <3 ...må føles godt å vite at du har funnet kallet ditt, og jeg tror du er en kjempegod lærer! ...ha en fin hyttetur! klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine såper ! Luktar sikkert himmelsk :-) Og vel overstått veke som lærar ! Du er flink !

    SvarSlett
  5. Så søte såper =)
    Og gratulerer med ild-dåpen! Lykke til videre Anita! Høres ut som du har funnet din plass =)
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så utrolig flotte de ble, Anita.♥ Flinke deg.

    SvarSlett
  7. Det skjønne fatet med de 8 såpene var rett og slett et vakkert syn Anita! Hvis dette var begynnelsen venter jeg veldig spent på fortsettelsen ♥

    SvarSlett
  8. Nydelig såper Anita ♥ Kanskje det kan bli eit prosjekt i heimen fram mot jul? Men det får vente til neste pandurobestilling, har nettopp sendt ei - så no blir det dekorering av Tilda fuglehus når den kjeme ;)

    SvarSlett
  9. Veldig fint!! Inspirerende:)

    SvarSlett
  10. Flinke, flinke Anita! Klæm t dæ fra mæ.

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥