torsdag 19. januar 2012

Drivved-sprell

Hei igjen ;)


Eg klarte ikkje la tapeten ligge lenge før eg var igang med nye sprell :D
Lurte fælt på kor eg kunne bruke den utenom den opprinnelege idèen, og enda opp med sofabordet!
Her skal du få sjå korleis det blei:


Love it!


Tykkjer sink og element frå naturen passa fint på bordet:)
...Og englevinger sjølvsagt ;)


Ser du at tapetet matcher sofaen? :)


Eg er kjempefornøgd! Og syns det er flott å slippe å bruke duk på bordet, denne tapeten er jo så vakker i seg sjølv :)


No er eg spent på kva du syns?
Legg gjerne igjen ein kommentar, då blir eg glad :))

40 kommentarer:

  1. Åh steike tid det ble FIIIINT!!!!
    Og gjett om jeg fikk lyst til å gjøre slikt med mitt gamle bord...!!!
    Gleder meg til å se hva mer du finner på =)
    KLEM LINE

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk!♥
      Og så kjekt at du blei inspirert:))

      God klem

      Slett
  2. Drittlekkert Anita. Visste vel at du ville finne på noe helt spesielt. Passet så godt til det bordet og interiøret. Flinke deg.<3 Mange klemmer fra Kirsten<3

    SvarSlett
  3. FYYYYY flate såå fint !!!
    har du bare limt den på, ikke behandlet den oppå ?? Vinyl ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingrid!♥
      Du fekk svar på dette spm sant? ;)

      God klem

      Slett
  4. dette vart jo helt fantastisk, Anita <3
    dette er nok noen som gjør etter deg....fantastisk tips!
    Jeg er fornøyd med bordene mine, så jeg hermer nok ikke ;-)

    Gleder meg til å se flere sprell fra deg!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tonemor!♥
      Kjempegøy om noen bruker idèen min :))
      God klem

      Slett
  5. Dette blei skikkelig tøft!!! Er så utrolig imponert over kor kreative både du og de andre som har kommentert her er :) Koser meg skikkelig med bloggene dokkas.
    Ønsker deg ei fin helg
    Hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Merete!♥

      Og så kjekt at du liker bloggen min, det setter eg stor pris på :))
      Ha ei flott helg du også, god klem til deg

      Slett
  6. Det ble utrolig flott :D
    Og passet sååå godt inn hos deg :)
    Utrolig kreativt :)
    Alltid koselig når det kommer nye innlegg på bloggen din :D

    Mariell Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for såå fine ord :)♥

      God klem til deg :)

      Slett
  7. Det ble kjempe fint Anita! Tapet kan brukes til mer enn det det er ment til ;)

    Klem Lotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lotte :)♥
      Og ja eg er heilt enig, tapet kan ein bruke tul så mangt!
      God klem

      Slett
  8. Så innmari tøft!!!!!!

    SvarSlett
  9. Det var utrolig lekkert Anita!!;-) Jeg visste ikke engang at den slags tapet fantes! Nå ble jeg virkelig inspirert! Kos deg med ditt "nye" sofabord! Gleder meg til å følge med på neste steg... ;-))

    SvarSlett
    Svar
    1. ♥-takk for det! :)
      Så kjekt at du blei inspirert, ingenting gleder meg meir :))
      God klem

      Slett
  10. Wow...dette ble jo superflott :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  11. Kjempestilig, Anita!
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Klem, Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. ♥-takk Cecilie :))
      Ha ei nydelig helg du også!
      God klem

      Slett
  12. Kul idé Anita, blev kjempestilig!
    Klem Margaretha

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Margaretha :))♥
      God klem til deg!

      Slett
  13. Sagt det før, men sier det igjen: WOOOOW!

    SvarSlett
  14. Hei! Så utrolig kreativt og fint! :) ...lurer på hvor du har kjøpt de flotte liftgardinene du har på kjøkkenet og den dekorative hvite 'trapp-hyllen' du har ved siden av sofaen i stuen...? Lurer også på hva fargen heter som du har på veggen bak sofaen... :) -kjempefin!
    Takk for mange flotte og inspirerende idéer!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen ♥-takk Pia :))

      Gardinene er kjøpt hos www.frk-doris.no, trapphylla hos Skeidar, og malingen hos Fargerike, litt usikker på kva den heiter, men eg skal sjekke spannet og gi deg tilbakemelding :)

      Så kjekt at du blir inspirert, det varmer :))
      God klem til deg :)

      Slett
  15. Hei igjen! Så flott!!! Tusen hjertelig takk for svar! :)
    Gleder meg til å se hvilken maling og farge du har brukt. Stua mi trenger så sårt en liten 'ansikts-løftning' og har lett lenge for å finne 'rette' farge... :) -den du har så helt perfekt ut, -akkurat slik jeg hadde tenkt meg... :)
    ...og så lurer jeg faktisk også litt på hvor du har kjøpt det store nyyydelige hjertet du har hengende i kjøkkenviduet...? -jeg er også som deg, -en liten 'hjerte-elsker'! :) Har hjerter overalt... -av en eller annen grunn synes jeg de er så dekorative... :) Tusen takk, nok en gang for all god hjelp!
    Varm klem <3

    SvarSlett
  16. Svar
    1. Tusen takk Magdalena :)
      God klem

      Slett
  17. Skikkelig tøft med driv ved tapet på bordet! Lurer på om du her behandlet tapeten med noe oppå? Tåler den litt gris?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :))
      Eg har to strøk med klarlakk oppå tapetet :)
      Tåper nok litt søl, berre pass på å lim godt ytterst, så den ikkje får rifter :)

      Klem :)

      Slett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥