onsdag 18. januar 2012

Nytt år, nye kreative moglegheiter :)

GODT NYTT KREATIVT ÅR alle sammen!

Håper alle har hatt ei flott jule-og nyttårsfeiring, det hadde eg :)
Jula blei feira saman med familien i Sunnfjord, og nyttår ilag med gode venner her i Bergen :)
Vi hadde middag hos meg, og så var vi i byen utover natta :)

No er vi komt til 2012, eit nytt år med nye kreative moglegheiter!
Eg ser verkeleg fram til våren no, ingenting gir meir livsglede enn når det byrjar å spire og gro rundt oss, fuglane kjem attende frå reis, og det blir varmare i veiret:)




...Og då merkar eg at mitt kreative gen vaknar opp frå dvalen også :) For ja, eg går litt i dvalemondus i vinterhalvåret, spesielt når det gjeld fornying i heimen. Eg har eit prosjekt som eg gledar meg til å byrje på til våren/sommaren, og det er soverommet:)
Eg er lei den lilla fargen, og har lyst til å gjere noko anna gøy ;)

vil eg takke alle dere som følger bloggen min og oppmuntra meg til å starte den! Eg var litt skeptisk i byrjinga, men det hadde eg ingen grunn til! Eg er såå takknemlig for alle positive tilbakemeldingar og kommentarer både her inne, på Fb og personlig, det betyr mykje for meg
Og det gir meg motivasjon & inspirasjon til å fortsette å blogge og finne på kreative sprell :)
tusen takk kjære alle fine dere

..I kveld skal eg legge inn nokre bilder av litt nye tekstiler i stua, til dess, take care :)










3 kommentarer:

  1. Så koselig Anita <3

    Klem Lotte

    SvarSlett
  2. kjære, søte Anita! <3
    Gleder meg at du er inne og oppdaterer oss litt....savner innleggene dine!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Gleder meg til bilder !!!

    Flott signatur <3
    KLEM <3

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥