søndag 13. mars 2016

Ny stil på kjøkkenet :)


Hei kjære alle!

Long time no blogging, men no er eg her:)

Eg har lenge hatt ein kvit romantisk stil i heimen, 
men har kjent ei stund at eg treng eit stilskifte.
Så eg bestemte meg for å fikse litt på kjøkkenet mitt i første omgang.
Veggar, tak og innredning har fått ny farge i ein lys grå-nyanse, 
det senka taket har fått ein mørkare farge der eg har brukt kalkmaling. 
Den største veggen har fått ny tapet; 
ein 3D skiferstein-illusjon som gir eit meir rustikk preg på rommet.
I tillegg har eg bytta kjøkkenbord og stolar og litt nytt interiør :)


Her kjem eit bilderas:


:))

Åpen løysing utan skapdører gir eit kafèpreg :)
Eg har også skift ut handtaka, her har eg brukt belter:)


Farge før og etter


Kalkmaling gir eit rustikk uttrykk og liknar betong


Ny spisegruppe; eit gammalt Raspatex-bord 
som har fått en retro folie, og nye stolar. 
Diggar også den nye lykta over bordet:))

Tykkjer desse flisene til å ha under glass og koppar er så fine!


Eg fant ikkje den hylla eg ville ha, så eg brukte to korger istaden:)



 Eit lite fargedrops, i årets farge :)


Details



 Moodboard


Details


Ein gammal vinkasse til kokebøkene


Postkassen er til rekningar

 Details


Details


 Elsker min fine Panco :)





Ja det var mi oppgradering av kjøkkenet :) 
Vil du sjå korleis det såg ut før, han du trykke her.
Som de ser så er eg ikkje minimalist hehe, men eg likar det slik ;)


Ha ein super kveld,















4 kommentarer:

  1. Dette blei stiligt
    for ein tøff tapet
    masse dill nett som jeg liker det:)
    så gøy at du blogger igjen
    kos deg på ditt fin kjøkken
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Flink du e.
    Ha en fin søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥