søndag 26. januar 2014

Forandring fryder!


God januarsøndag alle sammen!

Litt i seinaste laget, men eg seier
 G O D T  N Y T T Å R 
til alle dei som les bloggen min :))

Når jula er rydda ut følest det ofte litt tomt, og vertfall tykkjer eg det er kjekt å forandre litt og kanskje kjøpe nokre nye skattar til heimen :)

Og det har eg gjort!
Heldigvis har eg funne eindel på salg, 
då er det jo enda meir stas ;)

Eg har lenge hatt lyst på eit nytt lysfat, 
men ikkje før no har eg funne det perfekte for mi stue 
og ikkje minst som passar til bordet mitt :)


Her kjem litt bilder:





Eg har satt sammen fine favoritter, 
likar å blande ulike element :)


Den vakre Buddha i betong, eg blir rolig av å sjå på den


Skjønnaste Bambi


Eg lengtar etter våren,
 flotte perleblomsten er ein av mine favorittar :)



Elskar patinaen på fatet,
nydelig når det grøne kjem fram hist & pist :)




Eg har også kjøpt meg ein kirsebærkvist, love it!




Vakkert




Eg var i Stryn ved nyttår, og då svinga eg innom 'ToDamer Interiør'. Der fant eg denne tøffe puta! Svindyr var den, 
men heldigvis til halv pris ;)




Her er eit oversiktsbilde over salongen i stua mi :)
(Ser lyset blei veldig gult her...)




Ynskjer deg ein strålande fin kveld!



4 kommentarer:

  1. Å SÅ MASSE FINE BILDER DU VISER
    OG MASSE FLOTTE SKATTER HAR DU FÅTT TAKI
    NYT KVELDEN
    SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Herlig, lun stemning hos deg !!
    Kos deg og ønsker deg en herlig uke
    klem

    SvarSlett
  3. Ser koselig ut hos deg, og fatet med all den forskjellige pynten er
    et vakkert blikkfang :-)
    God kveld!
    Hilsen fra Gol.

    SvarSlett
  4. du var heldig med kuppene dine....dette fatet likte jeg :-) og alt det andre du hadde på det......jeg ble helt sjarmert av bambien din :)
    kjempekoselig stue du har :-)

    klem tone

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥