søndag 3. februar 2013

Gjenbruk av stearinlys :)

 
Hei hei alle sammen og god søndag :)
Tenkte å vise dere korleis eg har smelta om
gamle lysrestar til nye fine lys :)
Her finn du god informasjon
om alt du trenger å vite før du set igang :)
 
 
Eg har samla opp masse lysrestar, her er litt ;)
 
Ein møysommeleg prosess å smelte lys, tek si tid!

 
Viktig å sile lysmassa etter smelting, for det blir mykje grums..
Eg har brukt gamle knestrømper :)
 
Eg har kjøpt lysveke på Panduro, og festa dei i trepinnar :)
 
 Her er resultatet:



 








 
 
Som dere ser så er det berre fantasien som set grenser for kva ein kan støype lys i :)
Eg har også valgt å ha duftolje i mine lys :)


Her har nokre av lysa fått komme på plass i interiøret :)

 
 
Ja då håpar eg dere er blitt inspirert til å prøve :)
Det er litt tidkrevande, med veldig gøy! 
 
Og dette må vel kallast gjenbruk på sitt beste? :)
 
 

12 kommentarer:

  1. Så lekkert og smart, pleier bare og hive restene....
    Dette må prøves :)

    Ha en flott søndag!

    Klem

    SvarSlett
  2. ble veldig fine , anita :-)
    jeg har samlet alle restelys nå i julen og det har blitt mange....skal snart støype en runde til ....morro!
    skal selge på messa i påsken :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Ja, det må virkelig kalles gjenbruk på sitt beste. :) Det ble jo så bra! Mange fine ting du har støpt lysene i. :)

    SvarSlett
  4. Hei :)
    De ble kjempe fine og mange penger spart!
    Dette må jeg prøve en gang, så ikke så vanskelig ut ;)

    Ønsker deg en god søndagskveld og uke :)

    SvarSlett
  5. Takk for supert tips! Dette må prøves, og det ganske snart også. Har masse stumper av kubbelys.

    God søndagskveld til deg :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  6. Elska da!!!!! :)
    Du e superflink!!

    SvarSlett
  7. Kjempefint, Anita, og god ide.<3

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  8. DA skal jeg begynne og spare :)
    Takk for tips !!
    klem, klem

    SvarSlett
  9. Hei på deg:)
    Eg fant bloggen din idag, jippi:).
    Kjempe kjekk blogg du har, og du er jo super kreativ og flink:)
    Så lurt dette var, dette skal eg prøva:)
    Fin tirsdag til deg:)
    Eg legg meg sjølvsagt til som følgar på den kjekke bloggen din:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  10. Kult :) setta skal prøvast. Du e flink og kreativ :) klems Diana

    SvarSlett
  11. Her har du vært skikkelig kreativ.
    Spesielt stilig å bruke norgesglassa.

    :) Inger

    SvarSlett
  12. Så flott det ble! Din metode så litt enklere ut en en del jeg har sett før - kanskje jeg skulle prøve allikevel :)
    Ingrid

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥