søndag 1. september 2013

Hausten er her!




Hei kjære alle saman!

Oj oj no er det frykteleg lenge sidan sist, godt å vere tilbake i bloggverda :)
Eg har hatt ein kjempefin sommar, der eg har besøkt vennar og familie og kosa meg med min vesle skatt :)

Men no er nok sommaren over, idag er det eit voldsomt regnveir og haustfølelsen er over meg iallefall :)
Og då føler eg for å forandre litt i interiøret, vekk med søte pastellar og fram med litt mørkare tonar :)

Her er litt av det eg har gjort for å markere at vi går inn i ei tid der lufta blir skarpare, kveldane mørkare og koseteppet kjem fram :)





Happylights gir den rette stemninga :)


Kloke ord <3


På tide å finne fram varme gode skjerf igjen :)


Veldig glad i desse perlehjertene frå Kremmerhuset :)



Kos :)


Får ikkje nok av levande lys :)


<3

Fuglehuset mitt :)


Elskar denne koppen frå Mugtail :)



Eg tykkjer tekstilar er ein fin måte å endre uttrykk på og markere årstider, så her kjem ei knippe med nye puter :)



Min nye favoritt!
Ei fantastisk tøff pute, akkurat passe slitt :)
(Frå Bohus)

Finaste revepusen :)
Dette er Joacim si pute, han digger den :)
(Frå Kremmerhuset)

Ska tru kva denne karen tenkjer på? :)
(Frå Barfota)


Når eg ser på denne så lengtar eg ned i fjæresteinane <3
(Frå Barfota)


Voilà!
Ja her ser dere korleis det ser ut i stova mi no, 
etter eg har invitert hausten inn :)
Manglar litt blomstrar, dei skal eg kjøpe i morgon :)



Har du markert innmarsjen til hausten i din heim? 

Ynskjer deg ein koselig kveld,











2 kommentarer:

  1. Så fint at du er tilbake.

    Har ikke gjort noen høstendringer enda, håper på flere fine soldager.

    :) Inger

    SvarSlett
  2. så koselig du har det :-) og velkommen tilbake, du har vært savnet <3
    så flotte puter du har kjøpt deg....likte dem godt!

    jeg har bare skiftet noen puter i sofaen, og tror ikke jeg skal gjøre noe mer heller...tror jeg ;-)

    klem tone

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥