mandag 1. desember 2014

1.desember er her!


Hei kjære alle sammen og god advent!

 ♥


No er den deilige tida endelig her,
og alle (interiør)hjerter gleder seg :))
Eg er intet unntak, og kjenner i midten av november
 at det kribler i fingrane etter å komme igang ;)
Det har vore ei hærlig helg, først Lystfest i Bergen by,
der ein verkeleg får inn julesteminga med vakker sang,
juletretenning, faklar rundt heile Lille Lundgårsvann
og stoort fyrverkeri!
 Bilder kan du sjå her :)

I går (1.søndag i advent) vakna vi til eit bittelite lyst teppe av snø,
som sette ramma for å kose med å pynte til advent/jul
saman med julemusikk og pinnekjøtt på kok :)

Her kjem bilder av det eg fekk gjort i går,
blei omtrent ferdig, einaste det mangler litt grønt,
 men det skal også komme på plass etterkvart :)




Veldig glad i denne engelen,
den fekk eg av mi kjære avdøde 'Besta på Jonstad' for nokre år tilbake 

Buddha sørger for å minne meg på å puste og nyte førjulstida :)


Vakre englebarna mine

 ♥

Dette treet er nytt av året :)
Egentlig ein julekalender, men eg valte å pynte det istadenfor :)


Elsker adventsgardinene mine i stua, blir ønsket oppfylt tru? :)



Drivvedspeilet har fått ei lyslenke med kvite barkstjerner på :)



Samling av ulike element som skapar stemning :)


Denne tre-kalenderen kjøpte eg i Danmark eit år, er såå fin!
Juleduft sørger for at det er lukter deilig i heile leiligheita :)
Reinsdyret på sida der er ein storfavoritt, laga av Joacim





Den vakre snøugla har min kjære sønn laga til meg


Joacim si pakke-kiste :)


Stovegrana er blitt adventstre, med vakker pynt eg har fått :)


     


Fine drivved-engelen min :)


Stemning på kjøkkenet :)


Syns denne er så nydelig og stemningfull



Denne har vi på kjøkkenbordet og den lir tent når vi spiser :)


Mamma's adventskalender, som min sønn puttar hemmeligheter i :))



Fjørkrans på ytterdøra i gangen :)



Velkommen til oss :)
Bjørkehjertet har Joacim laga :)




No når alle desse skattane er på plass,
 kjenner eg virkelig på den gode stemninga:)

Eg skal også ta heilskapsbilder av leiligheita
samt av terrassen når den er ferdig pynta :)

Ønsker dere alle ei fantastisk adventstid!
 ♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥