søndag 12. februar 2012

Morsdag ♥

God morsdag alle flotte mødre!
..og spesielt til alle åleinemammaene :)
For ja, det er på nettopp slike dager at ein merker ekstra godt at vi er nettopp det... Men då følest kjærligheten fra barna og båndet mellom oss ekstra sterkt, og betyr så inderlig masse

Eg blei vekt i dag tidlig av ein veldig spent liten gutt som spurte om det var mammadagen idag, og sprang å henta gavene til mor :)
Og så fine de var! Han har laga ei gave sjølv i barnehagen samt kort, og så hadde han så veldig lyst til å kjøpe en :) Så han fekk med seg penger inn i butikken og handla ivei, skjønningen :)

Og gjett om mor blei glad!


Flotte gaver frå ein flott sønn



Og eit alldeles nydelig kort <3 <3 <3
..Legg merke til den hærlige kattepusen ;)


Konsert fekk eg også ;))

Eg og Joacim var invitert på middag idag, hos ei venninne og hennes to skjønne barn :)
Koselig å kunne feire dagen sammen, når vi begge er åleine med barna våre :)
Så da bakte eg Morsdagskake til oss :)


Veeldig fornøgd med denne hihi ;))

Så vi tok med oss kake og blomster og tusla bort til våre gode venner :)
Eli fekk samme bukett som den eg har, kjøpte ein til kvar av oss ;) Jammen syns eg vi skal hylle oss sjølve litt også :)




Tusen takk for ein minnerik morsdag kjære lille og Eli m/ barn, dere er store skatter i livet mitt :)

14 kommentarer:

  1. Så koselig - og jeg kjenner meg igjen.. Var alenemamma for mine gutter noen år..
    Nydelige gaver fra en nydelig gutt - tenk så heldig du er som har han! <3

    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marianne!♥
      Og ja eg er heldig som har han♥ :)
      God klem til deg :)

      Slett
  2. Herlig !!
    Varmer mamma hjerte med skjønne kort og gaver :)
    Kjenner følelsen av og være alene mamma... var det i 7 år før jeg traff mannen min <3
    Helt riktig og gjøre det beste ut av det :), du er flink <3
    Nydelig kake også :)
    klem,klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Ingrid♥
      Varme klemmer til deg!

      Slett
  3. Takk takk, for en veldig hyggelig dag, Anita!
    Det var sååå hyggelig at du og Joacimen tok turen hit <3

    Så flotte gaver og kort! Minne for livet dette :)
    (Skal nok kviskre et lite ord i øret på de voksne på skolen/SFO til neste år, så det blir med et lite kort hjem til meg også) ;)

    Fortsatt fin søndagskveld, snuppi!

    Fra Elien

    Ps; gå og legge deg tidligere enn i går..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja takk igjen for ein superduper-kos dag :)♥

      Ha ein fin kveld du også vennen!
      Og ja eg lover å legge meg tidligere hihi ;))

      Slett
  4. Kjærligheten fra barna betyr som du sier uendelig mye på slike dager:))

    Glad i deg snuppo!!
    klem fra Monica <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det betyr alt ♥
      Masse glad i deg også vennen :))
      Stor klem♥

      Slett
  5. Varmer et godt mamma <3
    Kjempe fine gaver han hadde! Og dessuten er du også svært flink! Glad i deg vennen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen <3-takk og ja det varmer masse :)
      Skulle gjerne visst kven du er om du kan avsløre det ;)
      Klemmeklem

      Slett
  6. Så snill ein gut som har ordna so fine presangar til mammaen sin! Gratulerer med morsdagen Anita - og ønske dåkke begge ei super veke :)

    Klem
    Ps. gleda meg til å høyre korleis det går med strikkinga ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sissel♥
      Ang strikkinga så er eg ca halvvegs ;) Og eg bruker eit spennende garn så er veldig spent på korleis den blir :D
      Ha ei strålende veke du også, varm klem til deg♥

      Slett
  7. Kjære ,anita!<3
    så masse tillykke med vel overstått morsdag!
    flotte gaver du har får, og så heldig med å få konsert ( sikkert ikke mange forunt.
    Nydelig og fristende kake du har laget..yummi!

    klem tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tonemor!♥
      Og ja kaka var fantastisk deilig ;)
      Klemmeklem♥

      Slett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥