lørdag 9. juli 2011

Eg ♥ elsker ♥ norske jordbær!


Hei hei i sumarkvelden :)

Eg sitter å koser meg med desse fantastisk nydelige små lykke-bombene som eg ventar og ventar på kvar sommar :)) Og jøye meg kor gleda er stor når eg ser dei første bæra lyse imot meg! DÅ er det sommar for Frk Åsnes
Det er slike små gleder i kvardagen som booster livet litt ekstra, syns eg:)Kjenne lykkerusen over sesongens første jordbær i munnen er heilt ubeskrivelig!





Ellers har eg lyst å fortelle at eg har FERIE! Kan faktisk ikkje huske sist eg hadde det på ordentlig :)) Etter å vert høgskule-student i tre år, drive med oppussing både her og der, og div andre sysler så må eg berre sei at det er såå hærlig å berre luffe rundt og kose seg :))
No er eg og Lille  heime i Sunnfjord ein tur, så i midten av neste uke står fagre Stryn for tur:) ...ååååååå som vi gleder oss
Stryn er "mitt andre hjem", og det skal bli så fantastisk å komme dit igjen, til gode venner :)) Etter nokre dagar der så skal vi til Stadtlandet ein tur:))

Livet er hærlig med jordbær, flotte folk, sommarvarme og til og med litt sol innimellom ;))

Så nyt og grip dagen, ta vare på dei gode minnene du skaper, og gøym dei i hjertet til ein dag du treng å ta dei fram att og varme deg litt på dei :)

Sommarklemmar frå Frk Åsnes i feriemodus :-*

6 kommentarer:

  1. Du kan det å friste ser eg !!!

    SvarSlett
  2. Ønske dæ en go ferie, Anita! Kos dæ masse-masse.

    SvarSlett
  3. utrolig koselig blogg.. la meg te som følgar;)

    SvarSlett
  4. Hei igjen, ein kommentar til etter at eg las om Draumehjerte frøkna frå Ytre Sunnfjord :) Har du lest Drømmehjerte av Cecilia Samartin? Vil berre anbefala den til deg, den er sterk og fin - nett som eg får inntrykk av at du er.

    Ha ein fin sommarkveld.

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Hei Eli :)

    Eg har faktisk den boka med meg på ferie, har berre ikkje fått begynt å lese den :)
    Og tusen takk for fine ord :)) ♥

    SvarSlett
  6. Du kan gleda deg :)

    Sidan eg har starta ballen... anbefaler også Senor Peregrino og Salvadorena av samme forfatter, Mofongo og La Peregrina har eg ikkje fått lese enno. Og liker du måten ho skriv på så vurder også Øya og Hjemkomsten av Victoria Hislop. God ferie, håper det vert mange soldagar med gode jordbær!

    Klem

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥