søndag 25. september 2011

Bolig og Interiørmessa i Grieghallen 2011

Hei hei kjære alle interiørfrelste!

I helga var det endelig duka for Bolig og Interiørmesse i Grieghallen :) Dette var ein stor suksess, stinn brakke og høg stemning :))

Heile spekteret var representert, alt frå golv, maling, møbler og masse interiør for einkvar smak :)

Fleire bloggarar var der og hadde 'sofaprat', blant anna Linda Sæbø/Den gode feen- som er kåra til beste Trendblogger 2011 :)

Det var også fleire foredrag, blant anna med Tine Kjeldsen/ Tine K, Cecilie Staude og nydelige Björg Thorhallsdottir som holdt foredrag om Mot. Denne fantastiske dama skal eg lage eit eget innlegg om :)

I tillegg til dette var det mykje meir på tapetet! Heile messeprogrammet kan du sjå her , kanskje det frister å komme neste år? For eg tipper at dette kjem til å bli ein årlig event ;) All mulig takk og godt jobba til ho som var messa sin bloggar og prosjektleiar; Trude Vaaga :) Bloggen hennar kan du sjå her :)

No kjem eit bilderas frå messa, eg har dessverre ikkje navn på utstillarane, men du får vertfall ei innsikt i dei trendene som gjeld no :)
Kos deg!

























Digger denne lampa :)





Love it!





Denne lysestaken syns eg var fantastisk :)



                        Så tøffe glass :))





       Dette sengetøyet syns eg er såå tøft og urnorsk :)





Ønsker meg ein slik radio :)





Sjekk desse råtøffe lampene kledd med strikk :))


Julestemning



 Så fine og elegante puffer i ekte pels :)
 Noko for deg Beate? ;)






Noko for dei som likar det unike og spesielle med skarpe farger:) Irina for eksempel? ;)






Muffins-heaven :))

Til slutt vil eg vise dere Halvor Bakke sin kolleksjon for Bohus :) Den var kjempefin, og det er heilt tydelig at no er det naturen sine farger som gjelder :)


Sjefen sjølv ;)













Ja det var ei lita bildereise frå messa, det var maaaange fleire stander :) Så eg anbefaler virkelig å ta turen neste år, dette er eit paradis for interiørgale som for eksempel meg ;)

Ønsker dere ein fortsatt fin og kreativ søndagskveld, og gi gjerne ei tilbakemelding på kva du syns om innlegget :)

Stor klem fra frk Åsnes♥

2 kommentarer:

  1. Jeg var der idag. Kjempe bra opplegg, men utrolig mange folk så ble litt varmt på en hangover dag ;) kjøpte meg boken til Slettvold, en virkelig fryd for øyet.! Nydelige bilder du har tatt, fått med selve øyeblikket av standsene!

    SvarSlett
  2. Her var det jammen meg mange fine bilder og mye fint å se på!! Synd jeg bor så langt unna for dette hadde virkelig vært noe =)
    Tipper du kosa deg maks!!
    Ha en fin mandag og ei fin uke =)
    Klem fra Line

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥