fredag 23. september 2011

Rastlaus fredag!

God freddag's kveld:)



Idag har eg vore heime med min lille skatt.. Han blei sjuk i går med magevondt og diarè stakkar.. Heldigvis bedre i dag, og no utover dagen var han seg sjølv att :)

Dette har vore første gang eg var heime frå jobb med sykt barn, og merka at eg blei veeldig rastlaus! Lille har lagt på soffen og kosa seg med filmer og tv, og mor har gått bananas med skurekluten.....
Først gjekk eg laus på badet, og blant anna skura alle sluker med tannkost haha :))
Så har eg shina og vaska heile leiligheita, skifta sengetøy, vaska klede, laga lammefrikassè...
Etter det tok eg føre meg terrassen; skura golvet(ja sat på kne;),støvsuga teppet m.m(haha naboane må tru eg e gala ;), vaska møblane, rydda i kassane og moppa til slutt golvet med grønnsåpe :)
....Såå fant eg ut at det er vel på tide å isolere blomsterkassene, så måtte ut-forbi leiligheita og sage Eine. Dette blei det jo rusk og rask av, så da måtte eg støvsuge terrassen igjen og vaske litt, samt moppe golva inne...

Gu nåå meg for ein dag!:)
Tydelegvis effektivt å vere heime med sjuk lillegutt, kan ikkje huske eg har fått gjort såå mykje på ein gang! ...Og innimellom all denne aktiviteten kosa eg sjølvsagt med min kjære sønn:)

Og ja det glømte eg, eg har vaska alle vindu inni og utanpå også!

SÅ no har eg gitt meg for kvelden, (trur eg ;) og skal kose meg med Idol, Senkveld, og noko godt å spise :)

Og ja forresten, gleder meg kjempemasse til Bolig -og Interiørmessa i Grieghallen i morgen!! Skal lage eit blogginnlegg om besøket der i løpet av helga :)

Ha ein strålande kveld alle sammen,
stoor helgeklem fra frk Åsnes



3 kommentarer:

  1. det var litt av en vaskedag.....phu! ble helt sliten av å lese det ;-) men deilig å få det gjort, tenker jeg :-)
    godt å høre at lille er frisk igjen!

    misunner deg morgendagen!

    god fredagsklem <3

    SvarSlett
  2. Oi oi oi.....For en dag da!! Håper egentlig ikke du har så stor leilighet!? ;) Jeg ble da sliten bare av å lese alt ;)

    Kos deg resten av kvelden! God bedring til lillegutten =) Og ikke minst...kooooos deg i morgen =)
    Klem Line

    SvarSlett
  3. Steike meg for en fantastisk dag ! :-) Eg sit og ventar på inspirasjonen eg og :-) Ha ein vidunderlig søndag ! Gler meg til å bli oppdatert med messe-info :-) Take care...

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥