søndag 4. september 2011

Lenge sidan sist

God søndagskvelden alla i hopa :)

Håper dere har hatt ei fin helg, det har eg :) Egentlig så har eg omtrent berre sove.... Og det har vert såå deilig! Mulig eg burde hatt tett program og gjort masse 'Anita-ting' no når Lille var hos pappaen, men eg prioriterte å ladde batteria istaden. Og å sove er jo faktisk ein Anita-ting hehe ;)

Er lenge sidan eg har skreve her inne, det har rett og slett vert hektiske tider!
Må innrømme at det krever sin kvinne å begynne å jobbe(og i ein heilt ny type arbeid) etter 6 år.. :) Og å vere lærer er krevande, men samtidig så utrulig givande! Å jobbe med spesialundervisning er ei gåve tykkjer eg, hjelpe dei som treng det litt ekstra :)
Og å møte dei forventningsfulle ansikta kvar morgon er ein god følelse:) Sjå i ansikta til elevane at dei stoler på deg og har det bra i klassen, er fantastisk :)♥
Og eg kjem stadig meir inn i ting, no treng eg ikkje GPS lenger for å finne dei ulike lokala og eg bommar nesten aldri på etasjane hehe :)
Så eg kosar meg på jobb, og den er verdt å bli sliten og sove vekk heile frihelga for ;)

Det har ikkje blitt så mykje hobbysyssel i det siste, men eg har handla litt smådill ;) 


Nytt sinkhjerte :)



Skjønne skåler :)



To enda søtare skåler ;)



Stemning :)♥

Rosetreet mitt (eller snarare ei lita busk) har endelig blomstra, og rosene er nyydelige!

Love it:)

Er den ikkje nydelig?
Fantastisk farge og den dufter utrulig godt!


Ja det var litt frå denne kanten, eg skal prøve å ikkje la det gå like lenge til neste gang :)

Ha ein fortreffelig natt alle sammen,
stor nattaklem frå frk Åsnes ♥

7 kommentarer:

  1. Så kjempekos å høyre litt frå kvardagen din igen :-) Og nydelige ting du har shoppa, men rosene dine sler alt !!! Fy søren kor fine og kor fin farge !! Jaja, du er jaffal flink som hoppar inn i læraryrket :-) Måtte kvar arbeidsdag bli like givande ! Stooor klem <3

    SvarSlett
  2. Ser du også har vore på Nille å handla skåler - det har faktisk eg også gjort ;) Og eit par koppar...ein "sutrekopp" til meg sjølv som eg kan bruke når eg er i dårlig humør ;) Natta Anita. Klem frå Sissel

    SvarSlett
  3. hei, anita!
    koselig med et innlegg fra deg igjenn (har ventet) ...koselig med ny ting i huset. den rosen var bare helt fantastisk flott.
    Skjønner godt at det kan være slitsomt å være lærer ( det går seg til)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Koselig å "høre" fra deg igjen Anita =)
    Deilig å bruke en helg på å sove da..... Læreryrket kan være slitsomt til tider! Men som du sier.... de forventningsfulle ansiktene hver dag overgår all slitsomhet =)

    Og de rosene....NYDELIGE <3

    Ha en fin mandag og en fin uke =)
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Jeg har også vært på Nille og handla flotte skåler ♥

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hærlig å kose seg på jobb da ;) Og trives ;)
    Det e ingenting som e meir givanes en å hjælpe de som treng det litt ekstra ;)

    Åhh... den rosa va bærre knall lekker <3

    SvarSlett
  7. kjempe kos med noe nytt ;) jeg snopte selv på gaveriet på lindås idag.. kan anbefale deg å ta en tur der.. så masse flott! ;)

    SvarSlett

Blir veldig glad
om du legg igjen ei koseleg helsing
når du har besøkt meg her inne:)♥